23948sdkhjf

Service med kort varsel och snabba reservdelsleveranser - en nödvändighet för Lesjöfors Fjädrar

| Medlemsnyhet | Företag Bäckman Blästermaskiner AB

Vad är det viktigaste när det gäller service och support för er på Lesjöfors Fjädrar? Vi frågade Jan Carlson, produktionschef.

- Att det finns en flexibilitet dvs att en servicetekniker kan komma med kort varsel. En annan viktig sak är att servicen är strukturerad, att man besiktigar enligt ett speciellt protokoll. Att snabbt kunna få kritiska reservdelar vid akuta stopp är naturligtvis också viktigt. Vi gör löpande service själva men för den årliga större serviceöversynen som vi gör under sommaruppehållet tar vi in extern hjälp, i vårt fall från Bäckman Blästermaskiner. 
Vi anlitar även deras kompetens i vissa projekt, t ex vid en ombyggnad av en produktionslina. Vi uppskattar Bäckman Blästermaskiners flexibilitet för snabba insatser och deras kompetens givetvis och att de kan hjälpa till vid oförutsedda händelser.

Vill du veta mera om vår service och vårt stora reservdelslager? Kontakta Mika Ström på telefonnummer 070 204 74 38.

 Du kan även hitta information på vår hemsida.

Fotot visar en av våra servicebussar - alltid redo att rycka ut!


Skriv din kommentar
Inläggen nedan modereras inte i förväg och omfattas därmed inte av webbplatsens utgivningsbevis.

Medlemsnyhet

Företag
Bäckman Blästermaskiner AB

Industrivägen 19
Box 40
682 21 FILIPSTAD
Sverige
Bäckman Blästermaskiner AB

Sänd till en kollega

0.06