23948sdkhjf
Logga in eller skapa för att spara artiklar
Få tillgång till allt innehåll på Verkstäderna
Ingen bindningstid eller kortinformation krävs
Gäller endast personlig prenumeration.
Kontakta oss för en företagslösning.
Innehållet nedan modereras inte i förväg och omfattas därmed inte av webbplatsens utgivningsbevis.
Dela sida
Sponsrat innehåll

Stort intresse för AP&T:s erbjudande på EuroBLECH 2022

Näst sista veckan i oktober var det dags för EuroBLECH i Hannover att göra efterlängtad comeback efter fyra års uppehåll. Mässan är en av de viktigaste internationella mötesplatserna för den metallformande industrin.

I år medverkade 1300 företag från 39 länder. Antalet besökare uppgick till nära 36 000, varav över hälften kom från andra länder än Tyskland. AP&T var på plats för att presentera sitt totalerbjudande som One Responsible Partner® för befintliga och potentiella kunder.

 – Jättekul att vara tillbaka på EuroBLECH och få träffa branschen i ett större sammanhang igen efter ett så långt uppehåll. Vi hade en bra tillströmning av besökare till vår monter, antalet var nästan i partitet med siffrorna före pandemin. Helt klart finns ett stort intresse för vårt kunderbjudande. Bland annat fick vi mycket uppskattning för våra 3D-presentationer av produktionslinjer och processer, som ger en virtuell upplevelse av hur allt fungerar, säger Michael Hunger, Director and Head of Sales and Marketing Europe på AP&T.

 – Efter en väldigt intensiv vecka med många givande möten vill jag tacka alla som besökte oss och alla i vårt team som bidrog till att göra vår medverkan på EuroBLECH till en framgång, säger han.

AP&T
Box 32
Rönnåsgatan 3A
523 21 Ulricehamn
Ulricehamns kommun
Sverige
VAT nummer: SE5562884667

Kontaktperson

HS
Helén Sallander
Senior Advisor/Marketing and Sales
+46 10 471 3858 helen.sallander@aptgroup.com
BREAKING
{{ article.headline }}
0.1