Nöjda kunder enligt senaste undersökningen
Ionbond Sweden AB genomför regelbundet en enkätundersökning för att ta reda på vad våra kunder tycker om våra erbjudanden och vårt engagemang. Den senaste undersökningen avslutades i slutet av april och gav glädjande besked.
Med hela 87 poäng (av 100 möjliga) fick vi ett tangerat rekord för det index som mäter kundnöjdhet (vi kallar det lojalitetsindex). Vi tackar för det fina betyget och lovar att fortsätta arbetet med att bli en allt bättre leverantör.
Vi följer också en rad andra parametrar i vår undersökning. Några väldigt positiva noteringar från årets undersökning är:
1. Rekordresultat för vårt engagemang för våra kunder
2. Rekordresultat för betyget ”Prisvärde tjänster”
3. Rekordresultat för vår personliga service till kunderna
Vi frågar även efter förslag till förbättringar och som vanligt har vi fått en del intressanta förslag. Vi återkommer längre fram med besked om när och hur vi genomför dessa förbättringar.
Det finns fler positiva signaler och om du är intresserad kan du läsa bifogad pdf där en del av resultaten från årets undersökning återfinns.
Ett stort tack till de kunder som hjälpte oss genom att besvara årets enkät!
Personalen på Ionbond Sweden AB