23948sdkhjf

Tibnor lanserar ny kundportal för att förbättra den digitala kundupplevelsen

| Medlemsnyhet | Företag Tibnor AB

En av hörnstenarna i Tibnors arbete kring digitalisering är att förbättra kundupplevelsen genom e-handel och andra digitala självbetjäningstjänster. Med nya krav från marknaden vill Tibnor stärka kundupplevelsen och lanserar nu en helt ny kundportal.

– Det här är ett både spännande och viktigt arbete. Vi behöver fortsätta utvecklas för att vara konkurrenskraftiga när mer och mer av kundinteraktionen sker digitalt. Vi vill stärka kundupplevelsen utmed hela köpprocessen, inte bara orderläggningen utan även inför och efter köpet, säger Jonathan Nejman, Head of Business Development and Digital Transformation på Tibnor. 

Den nya kundportalen är en digital kommunikationskanal för Tibnors kunder. Det ska vara enkelt att göra affärer med Tibnor och med den nya kundportalen vill företaget ge dess kunder möjligheten att på ett enkelt sätt lägga beställningar och begära offerter, men också få en tydlig överblick över orderstatus, historik och annan relevant dokumentation.   
¬ Den nya kundportalen har ett modernt användargränssnitt, anpassat för både dator, mobiltelefon och läsplattor. Vi har ett stort fokus på användarvänlighet. Den nya kundportalen möjliggör en bättre och mer intuitiv användarupplevelse och det är nu betydligt lättare att söka och selektera fram rätt material , säger Jonathan Nejman. 

Den nya plattformen som Tibnors kundportal bygger på är ett flexibelt system och som möjliggör för Tibnor att kontinuerligt både förfina och utveckla ny funktionalitet. 
– Vi måste fortsätta att fokusera på vad våra kunder tycker om och vi välkomnar all typ av feedback. Med den här plattformen kan vi kontinuerligt arbeta med förbättringar och vidareutveckling, säger Jonathan Nejman. 

Under våren kommer Tibnor att löpande bjuda in befintliga webshopskunder att börja använda Tibnors nya kundportal. I samband med det skickas nya inloggningsuppgifter ut och under en övergångsperiod kommer den gamla webshopen att finnas kvar parallellt med den nya kundportalen.  

– Vi vill göra det så enkelt som möjligt för våra kunder att transformera till den nya kundportalen och för nya kunder är man redan nu välkommen att registrera sig eller utforska vårt sortiment, avslutar Jonathan Nejman.


Skriv din kommentar
Inläggen nedan modereras inte i förväg och omfattas därmed inte av webbplatsens utgivningsbevis.

Medlemsnyhet

Företag
Tibnor AB

Sundbybergsvägen 1,
Box 600
169 26 SOLNA
Sverige
Tibnor AB

Bilder och video

Sänd till en kollega

0.065