23948sdkhjf
Innehållet nedan modereras inte i förväg och omfattas därmed inte av webbplatsens utgivningsbevis.
Dela sida
Sponsrat innehåll

Bli klokare på fakturaskanning

Många företag inom detalj- och grossistbranschen tar emot sina fakturor i en blandning av PDF-filer, e-postmeddelanden och fysiska pappersfakturor.

Detta är tidskrävande och det kan lätt uppstå fel när man ska mata in sina fakturor manuellt i sitt ERP-system.

En lösning för skanning av PDF-fakturor är därför särskilt relevant för företag, som vill effektivisera sin fakturabehandling och ta emot elektroniska fakturor från alla sina leverantörer - även de som inte har EDI.

Med detta finns många fördelar.

✔️ Du får ett 100 % automatiskt fakturamottagande

✔️ Du tar bort tidskrävande manuella processer och minimerar risken för fel

✔️ Ditt redovisningsteam kommer att uppleva stor skillnad i antalet meddelande från leverantörer angående fakturor

✔️ TrueCommerce meddelar tidigt en leverantör, om det finns fel på en faktura - det ger snabbare behandlingstid och färre förseningar i betalningen

✔️ Lösningen gör det möjligt för dig att matcha fakturor mot dina ursprungliga ordrar

Så kommer du igång: Du kan läsa mer om fakturascanning här  eller se vår animationsvideo som ger en visuell överblick över lösningen och fördelarna

TrueCommerce Denmark ApS
Banevænget 13, 2.
3460 Birkerød
Rudersdal Kommune
Danmark
VAT nummer: DK33776349
P nummer: 1016968311

Kontaktperson

Sänd till en kollega

0.095