Stärkt partnerskap med Repay – nytt serviceavtal för företagets blästeranläggningar
”Vår personal behöver kunna fokusera på vår kärnverksamhet och inte slösa tid och energi på service, som dessutom inte är vårt expertområde." Patrik Klingborg, Repay.
Vi är glada över att ha etablerat ett omfattande serviceavtal för Repays blästerutrustningar vid sex av deras anläggningar. Avtalet innebär ett helhetsansvar för service, inklusive garanterad inställelsetid vid haverier, förebyggande service och akutreservdelslager på plats.
Patrik Klingborg, platschef i Uddevalla, ansvarade för avtalet tillsammans med VD Peter Jonsson. Han understryker avtalets betydelse: "Det är avgörande för våra uppdrag att efterbehandla och blästra våra produkter för att kunna leverera med den kvalitet som våra kunder kräver och förväntar sig. Vår personal behöver kunna fokusera på vår kärnverksamhet och inte slösa tid och energi på service, som dessutom inte är vårt expertområde."
Robert Olsson, VD Bäckman Blästermaskiner:
- Vi är tacksamma för förtroendet och vår personal kommer, som alltid, att göra sitt yttersta för att genomföra de insatser som krävs.
Här får du veta mer om hur vi arbetar med service och reservdelar