23948sdkhjf
Innehållet nedan modereras inte i förväg och omfattas därmed inte av webbplatsens utgivningsbevis.
Dela sida
Sponsrat innehåll

AP&T förstärker inom eftermarknad: Fler servicetekniker på plats

AP&T förstärker nu sin eftermarknadsorganisation för att erbjuda kunderna ökad trygghet och tillgänglighet globalt.

Det betyder bland annat fler servicetekniker, en effektivare reservdelsförsörjning och utökad teknisk support.

– Att de produktionslösningar vi levererar presterar på topp och fungerar bekymmersfritt under hela livslängden är oerhört viktigt för att våra kunder ska kunna bedriva en uthålligt lönsam verksamhet. Därför förstärker vi nu vårt eftermarknadserbjudande globalt, säger Magnus Svenningsson, som sedan mitten av oktober är Director Aftermarket Services på AP&T.

Ett av de områden som står i fokus är vad som inom AP&T kallas Fast Failure Recovery. Här ingår bland annat global teknisk kundsupport 24/7, ständig tillgång till driftskritiska reservdelar och hjälp av servicetekniker lokalt.

– Ett oplanerat stillestånd kan resultera i ett kostsamt produktionsbortfall för den kund som drabbas och ska självklart avhjälpas så snabbt som möjligt. För att med kort varsel kunna lösa eventuella problem som kräver närvaro på plats hos kund utökar vi nu vår organisation med fler erfarna servicetekniker.

 aptgroup.com

AP&T
Box 32
Rönnåsgatan 3A
523 21 Ulricehamn
Ulricehamns kommun
Sverige
VAT nummer: SE5562884667

Kontaktperson

HS
Helén Sallander
Senior Advisor/Marketing and Sales
+46 10 471 3858 helen.sallander@aptgroup.com

Sänd till en kollega

0.063